Email marketing

Email marketing pe scurt...

Email marketing-ul este o tehnica a marketing-ului direct prin care un mesaj publicitar ajunge la un grup de destinatari prin intermediul emailului. Aceasta tehnica poate fi utilizata pentru atragerea de noi clienti sau pentru a mentine o relatie de lunga durata cu clientii existenti. Promovarea prin email este una din cele mai eficiente modalitati de promovare in mediul online si este la indemana tuturor. Email marketing-ul presupune trimiterea prin email a unor mesaje singulare (adica o singura data) sau a unor mesaje periodice (adica a unor newslettere) catre unul sau mai multi destinatari. In cazul newsletterelor, continutul acestora este „imbracat” intr-o forma grafica atractiva, este bine gandit si realizat in functie de niste obiective ce urmeaza a fi atinse prin intermediul campaniei de email. Trimiterea se face „simultan” catre toti destinatarii, indiferent daca sunt cativa sau chiar mii. „Simultan” inseamna ca expeditorul nu trebuie sa aleaga individual fiecare destinatar in parte si sa trimita astfel, unul cate unul, newslettere catre fiecare ci alege o lista in care sunt inscrisi, intr-un fel sau altul, mai multi destinatari si, odata ce apasa butonul „Trimite”, masajul  sau va fi automat programat pentru a fi trimis tuturor celor din lista de email fara alta interventie ulterioara a expeditorului. De asemenea, pentru mentinerea relatiilor cu clientii existenti, email marketing-ul este adesea una din cele mai utilizate tehnici in special datorita usurintei de utilizare si a costurilor reduse.

Metoda clasica de trimitere a newsletterelor...

In varianta clasica, cea offline, newsletterele sunt  trimise prin posta sau curier catre un numar mai mic sau mai mare de destinatari. Aceasta metoda are avantaje dar si dezavantaje fata de email. Unul dintre avantaje este legat de impactul avut asupra destinatarului. Acesta din urma primeste prin posta sau curier o scrisoare cu o grafica deosebita tiparita pe un suport de hartie bine ales. Astfel, din momentul in care destinatarul are in mana acea scrisoare, aspectul acesteia (grafica, calitatea tiparului, a hartiei etc.) spune multe despre expeditor si, adesea, acest lucru are un impact major asupra deciziei destinatarului de a da curs mesajului scrisorii. Insa newsletterele sunt tiparite in prealabil si au dezavantajul major ca, desi au un continut si o grafica bine gandite, nu mai pot fi modificate in continut sau grafica fara costuri suplimentare dupa tiparirea lor. Unul din principalele dezavantaje al metodei clasice este acela ca statistica performantei campaniei se obtine cu mare efort si mai ales cu costuri adesea considerabile. De asemenea, un alt mare dezavantaj este acela ca un target prea mare determina costuri destul de mari ale campaniei (generate mai ales de tiparitul si expedierea scrisorilor).

... si principalele avantaje ale trimiterii newsletterelor prin email

In cazul in care mediul de difuzare a newsletterelor este cel online, lucrurile se simplifica foarte mult. Fata de modalitatea clasica de trimitere, desi expeditorul nu poate „pune mana” pe scrisoare, grafica afisata in format electronic poate fi de un impact mult mai mare. De asemenea, targetul newsletterelor poate fi mult mai mare fara ca acest lucru sa se simta in costuri intr-un mod similar variantei clasice. Unul din principalele avantaje ale trimiterii de newslettere prin email este acela ca se pot obtine statistici in timp real. Astfel se poate determina gradul de interes starnit de campania de newsletter, se pot determina tendinte in comportamentul destinatarilor, se poate ajusta „din mers” mesajul publicitar, etc.  si se poate tine seama de aceste informatii suplimentare in fundamentarea strategiei campaniilor de email viitoare. De asemenea, din punct de vedere al costurilor, email marketing-ul este una din cele mai facile, ieftine si rapide modalitati de promovare in mediul online.

Serviciul nostru de email marketing – trimiterea newsletterelor

Serviciul de email marketing pe care il oferim presupune crearea unui cont pe serverul nostru prin intermediul caruia oferim posibilitatea clientilor de a-si gestiona singuri toate campaniile de email, incepand cu adaugarea propriilor adrese de email sau colectarea acestora prin intermediul site-ului clientului si pana la vizualizarea statisticilor fiecarei campanii in parte. Din contul de utilizator se vor putea realiza urmatoarele actiuni:

  • Gestionarea destinatarilor prin intermediul uneia sau mai multor liste de adrese de email
  • Gestionarea campaniilor de email
  • Gestionarea template-urilor pentru newslettere
  • Vizualizarea statisticilor fiecarei campanii de email in parte. Aceste statistici ofera informatii despre:
    • Numarul total de deschideri ale mesajelor de email si numarul de deschideri unice;
    • Numarul de click-uri pe fiecare link din newsletter in parte;
    • Destinatarii care au deschis sau au dat click pe link-urile din newsletter;
    • Adresele de email nevalide (adica cele care nu sunt corecte sau nu exista). In acest caz sistemul elimina din trimiterile viitoare aceste adrese de email in mod automat.
    • Numarul de abonari si dezabonari la si din listele de email detinute, etc.

Principalul atu al serviciului oferit de noi este ca dam posibilitatea clientilor sa isi gestioneze singuri campaniile de newsletter. Prin suportul pe care il asiguram fiecarui client acesta din urma va fi capabil sa isi creeze  singur campaniile de newsletter, sa modifice grafica fiecarui newsletter in parte daca doreste acest lucru, sa isi gestioneze propriile adrese de email ale destinatarilor, etc.  si astfel sa isi tina sub control costurile. In cadrul abonamentului de baza oferim un template pentru newsletter si o lista de email (goala) astfel incat se va putea utiliza serviciul imediat dupa semnarea contractului. La cerere putem realiza pachete tematice de template-uri si putem adauga oricat de multe liste de email. Numarul de emailuri continute intr-o lista de email este nelimitat, taxarea facandu-se in functie de numarul de trimiteri lunare. De asemenea, la cerere, ne putem ocupa integral de realizarea si urmarirea campaniilor de newsletter, de la conceperea mesajului publicitar si pana la realizarea unor template-uri customizate 100% pe fiecare campanie in parte. In functie de cerintele clientului, putem masura performantele campaniilor de newsletter cu instrumente performante, cum ar fi Google Analytics, si sa furnizam clientilor nostrii rapoarte detaliate privitoare la parametrii urmariti.

Adresele de email catre care se vor trimite newsletterele sunt responsabilitatea fiecarui client in parte. Ne preocupam permanent sa tinem sub control spam-ul si nu incurajam practici ilegale. In acest fel putem oferi un serviciu de calitate tuturor clientilor nostrii.

romana
english
col_header

WebSky CMS - programare in PHPAm lansat noua platforma pe baza careia vom realiza toate site-urile noastre viitoare.

Principalele avantaje:

  • optimizata pentru motoarele de cautare
  • usurinta in exploatare
  • suport si customizare
  • organizare pe module
  • modul de administrare al continutului
  • modul SEO integrat
  • metadate customizabile 100%
  • SEF (Search Engine Friendly) URL-uri 
  • URL-uri in limbile site-ului si customizabile 100%
  • front-end si back-end in oricate limbi
  • grafica customizabila 100% pe fiecare pagina in parte in mod independent
  • formular de contact cu cod antispam inclus
  • timp foarte redus de dezvoltare a unui site (incepand cu 3-4 ore)

Detalii...